Sponsoring Woodstoxx (2014)
Op dinsdag 2 juli 2014 speelde Argentinië tegen Zwitserland en voetbalde België tegen de VS. De firma Woodstoxx zette een groot scherm, nodigde een dj uit om tussen de wedstrijden voor sfeer te zorgen en zorgde voor drank en hapjes. Deelnemen aan het voetbalfeest kostte vijf euro met als onderliggende boodschap dat de volledige opbrengst naar het MS Huis Menen of de vzw Lidwina voor MS zou gaan. “We namen vroeger altijd deel aan Music for Life maar vorig jaar waren we niet in het nieuwe concept gestapt. Uiteindelijk was het één van onze medewerkers die voorstelde om eens iets speciaals te doen rond het voetbal en de opbrengst aan het MS Huis te schenken”, licht Robbert Desmet, zaakvoerder van Woodstoxx, het initiatief toe. Marleen Deruytere was heel tevreden met de cheque en vertelde dat er met dat geld heel wat leuke initiatieven mogelijk worden. Ze dacht meteen aan de verrassingsreis die voor 2015 gepland is.
Stefaan Acke